СВІЖЕ ЧИСЛО


останні коментарі

  • 2009-12-15 19:55:23 Сонечко пише в Шляхи до сердець
  • 2009-01-20 20:39:26 Вика пише в Чого він хоче, як поводитися з ним і на що сподіватися
  • 2008-12-22 20:34:32 пише в Стара казка на новий лад
  • 2008-12-20 12:51:19 CAHEK пише в Утекти за кордон – національна ідея українців?
  • 2008-11-24 15:34:10 Feona пише в І знову "Здрастуйте!"
  • 2008-07-20 00:00:56 Iren пише в ШУКАЮ ЛЮБOFF
  • 2008-07-19 23:53:21 Iren пише в Найкрасивіша жінка Європи
  • 2008-04-22 21:33:32 alex пише в Вiдгуки
  • 2008-04-22 18:15:47 Andrey пише в Вiдгуки
  • 2008-04-21 22:40:35 alex пише в Вiдгуки
  • 2008-04-21 22:28:28 alex пише в ШУКАЮ ЛЮБOFF
  • 2008-04-16 20:35:44 Gothic Lolita пише в "Пряничная" мода мегаполиса
  • 2008-04-13 22:44:36 Sita пише в І знову "Здрастуйте!"
  • 2008-04-11 10:41:25 Saintnick пише в Утекти за кордон – національна ідея українців?
  • 2008-04-11 10:33:09 Saintnick пише в І знову "Здрастуйте!"

  • Зміст

    Його величність БРЕНД


    Опубліковано: 28.11.06 12:10 pm

    Brandd

    Для тих, хто не читав “Диявол носить Prada” і не бачив фільм.

    Почну зі слів Мартина Борулі: “Є бамага – є людина, нема бамаги – нема людини”.  Не буду клястися, що стовідсотково точно процитувала Карпенка-Карого, але зараз можна сказати: “Є лейба – є людина…”  У путівнику для сучасного сноба журналу “Men’s Health” є перелік необхідних фраз, наведу одну з них: “Как ви моглі посадіть мєня за однім столом с чєлавєком, чєй світер стоїт сто грівєн?” 

    Живемо у ХХІ столітті, а борулі серед нас не переводяться, і один зі шляхів (але далеко не єдиний!) наблизитись до блакитнокрових представників “дворянського сословія” чи то пак, бомонду – вдягатися у брендовий (не кажу вже про дизайнерський) одяг.  Це почасти зрозуміло – ми сприймаємо оточуючий світ переважно візуально і це доведений науковий факт, але чи варто так захоплюватись?

    З власного досвіду можу сказати, що ще п’ять років тому  не задумуючись віддавала ледь не четверту частину зарплати за сорочку з улюбленою бирочкою (і це вже в розпродаж 50%!), тепер я певна – вона того ніколи не коштувала.  І носилася так собі, а прасувати важко було – жах!  Мене трохи привів до тями випадок, коли я купила штани за 600 баксів (теж на розпродажу), а вони почали розлазитися ще до першого прання.  Додав масла у вогонь коментар коханого: виявляється, для нього мої дорогі “прикиди” виглядають як просте ганчір’я!  Мовляв, на базарі у 5 разів дешевше і гарніше набагато.  З цим посперечаюся, але не тут.

    Я люблю якісні речі деяких відомих марок.  Вони виглядають актуально протягом багатьох років та існують “поза модою”.  Тим більше, не я сказала “Скупий платить двічі”.

    Але те, що відбувається сьогодні – пробачте за банальність, смішно.  Поясню на прикладах.  На одній вечірці одна моя знайома з’явилась у досить пристойній кофточці, на якій красувалась маленька зелена бирка “United Colors of Benetton”.  Коли я запитала, на якому базарі купувалась річ, дівчина вибухнула: “Ти что, ета ж Бєнєтон!”, на що я зауважила, що у разі, коли “Бенетон” справжній, всі етикетки пришиті зередини і ніколи – ззовні, хіба що на шарфику таке не проходить.  Товаришка образилась, послала мене, шахраї порахували “навар” від продажу підробок.  А дівчатка, а іноді і хлопчики, продовжують скаженіти в погоні за чарівними буквосполученнями.  Хто батьків тероризує, хто сам намагається заробити, щоб упакуватися в бренди.  І виходить добре, коли самодостатня людина модно та стильно вдягнена і, як у Чехова, все у ній прекрасно.  Але як же сумно стає, коли в житті наштовхуєшся на особу - наочний посібник, ходячу енциклопедію одягу від когось-там, а заговорить – тікати хочеться.  Що внутрішній світ бідний, як церковна миша, то нічого, головне, що “Dolce&Gabbana” світлий образ не дає пропасти.  Особливо та “дольчегабана” весело виглядає на благеньких базарних маєчках та джинсах.

    Мені видається, що все-таки недарма здавна говорять про якусь “золоту середину”, та про те, скільки треба, щоб не було “не здраво”.  Я не закликаю робити як штунди – ховати красу під балахони до п’ят та хустки попід самі очі – то інші крайнощі.  Але і ховати СЕБЕ під звалищем модних брендів – не варто.  Бо доживемося, і казатимуть, як не про нас, то про наших дітей словами талановитого і мудрого Павла Глазового: “…Люди в модному ганчір’ї, душами злиденні…”

    Таня Чичкан (с)

    оцініть текст:


    7 Votes | Average: 4.71 out of 57 Votes | Average: 4.71 out of 57 Votes | Average: 4.71 out of 57 Votes | Average: 4.71 out of 57 Votes | Average: 4.71 out of 5 (голосів: 7)
    Loading ... Loading ...

    коментарів: 29

    1. zumlin

      Повністю згоден, бо у самого теж траплялися на шляху випадки “зледенності душі”, нажаль дуже часто. І доречі згоден зі словами Вашого коханого:)(не про базар звісно) Далеко не все “від когось там” виглядає радуючим око:)

    2. zskb

      якісно!
      Ось, вони, живі пульсуючі мрії людини про її вже скам’яніле тендітно-сіре минуле! Хехе
      Я, до речі, вчора, якось несподівано, став також сідока чогось на зразок такого…

      Зустрічаю двох хлопців з мороком в очах і зі скаженими муміфікованими виразами обличчя. Вони починають розповідати мені про свої неземні кросівки, які були придбані в саме тому магазині, чиї ілюмінісцентні ліхтарі працюють як рентген для легень. У магазині, де яскраві посмішки дівчат продавщиць дивляться на вас тільки з того боку вулиці. З внутрішнього ж за тобою шпигують якість бродячі містери сміти в макіяжі і всьому такому…
      Так от, вони починають розповідати мені, що тільки що довідались з Інтернету, що те взуття, яке вони вважали аж занадто агресивним для них самих і яким ну просто нема рівних серед самого Тоni Hawk-a, були спеціально розроблені для того, щоб ходити по траві під час гри в гольф.
      Відповідб моя пролунала наступним чином – Хлопці, да ви точно НЕ лохи!!!

      Бережіть своє життя в вас самих, воно дійсно варте тОго….

    3. Аффтарша

      Дописалася про моду, гражданє, ніяка з мене фешн-ікона!
      Щойно біля Магдональцу на Хрещатику запропонували з абізяною сфотографуватися, уздрєв, мабуть, у мені селянку молоду. Ги.

    4. mr.Stitch

      Ты уверена шо сфотографировацца? Он жо сказал? “С обезьянкой не желаете?” :-) ))

    5. zaha

      В КВНе у Пятигорска было:
      - Мужчина, мужчина, фото с обезьянкой не хотите?
      - Нет, нафиг…
      - А видео?

      Немного оффтоп… Я фотографироваться с животными не люблю - после того как упал с верблюда :)

    6. Аффтарша

      Сказав: дєвочки, фото з абізянкой. Не флудьте, панове. :)

    7. zaha

      Мой любимый бренд - Virgin. Ричард Брэнсон - просто чертяка!

    8. Аффтарша

      Захо, тоді з Вас - цікаво написана історія успіху дядька Діка!:)

    9. zaha

      невапрос, як то кажуть… дядько справді чумовий. Одна історія про те як він купував острів гідна поваги. Напишу!

    10. mr.Stitch

      :-)) А МНЕ… А У МЕНЯ… А Я ВАМ ЩАС ВСЕМ П.ЛЮЛЕЙ ДАМ!

      Снобизм чистой воды

    11. zaha

      Коля, ты про меня или про Брэнсона?

    12. mr.Stitch

      Про всех :-) ) Та не переймайтесь - то всьо шутки. Каждый д. як вин хоче.

    13. Sita

      Стєжок, ти холєрік? ;)

    14. vzhdanov

      Я того… аффтар - ти не права! бренди - це наше всьо! гадаєш, якого дідя їх вигадували? Це - вершина людської цивілізації, яка допомагає, та що там! - цитую класика:
      “Когда у общества нет цветовой дифференциации штанов, то нет цели! А когда нет цели… ” або ще:
      “— Ну вот у вас, на Земле, как вы определяете — кто
      перед кем сколько должен присесть?
      — Ну, эт на глаз…
      — Дикари.”

      хочеш жити з людьми - веди себе по-людськи (тобто поважай бренди). Як інший класик (який вєчно живой) сказав “Жить в обществе и быть свободным от общества нельзя”.

    15. Сіта

      Віталік, не сперечатимусь, але, як же почуття міри?
      І взагалі, бренд мьортв! Хто був у Китаї - підтвердить!

    16. vzhdanov

      Бренд вічно живий, як сам Лєнін. Приклад Китаю, до речі - цьому підтвердження. Уявляєш, на абібасах піднялась ціла країна. І не одна!
      А почуття міри - воно, панімаєшлі, дуже суб”єктивне. Гидотно, канєшно, шо людина, не побачивши на тобі лейбла, кривить кислу мину. Але шо падєлаєш? Нада ж как-то в цьому общєстві жить! :) )))

    17. mr.Stitch

      Гы. Ну я от тоже ощущаю зависимость от бренда. Не, не в шмотках обычных. Хотя джинсы левай стр. и ко. люблю. Но тока потому что это были мои первые настоящие джинсы. :-)
      А вот с мототемой… Мотоцикл = хонда, боты = сиди, шлем = араи и.тд. Хотя это всё стереотипы, навязанные рекламой. Вот курку купил хелд - доволен. хотя раньше тока увекс носил. Так шо бренды - таки просто налог на дурака.
      Хотя мотоцикл - это конечно Хонда :-) )))

    18. mr.Stitch

      Кстати - вы в курсе, что пальто и полу-пальто для торговой марки Esprit шьют в Чернигове? Правда из итальянского материала. ВИДЕЛ САМ. А 90 процентов итальянских “мотошмоток” (спиди, дайниз и др.) изготавливают в Пакистане. Это тоже факт. Вот вам и брэнд.

    19. vzhdanov

      Яка різниця, де виготовляють пальта? Фішка в тому, що бренди роблять в Америці, Європі та Японії. А руками працюють в Пакістані та Чернигові. Такий ось світовий розподіл праці.
      Завдяки брендизації світу розумні нації мають можливість вціліти в конкурентному середовищі. нам треба в них вчитись.
      Ось такі справи, малята…

    20. zaha

      Коль, бренд это еще и гарантия качества. Не секрет, что Найк все свое производство в Китай перевез. Но если с санкции самого Найка (а не Васи из Жмеринки) там налепили логотип - это гарантия качества.
      Пример? Я всегда выбираю игровую обувь (футбол, басктебол) в Адидасе, а для жизни и беговых прогулок - Найк. Пару раз проверил и теперь целенаправленно иду в зависимости от условий задачи. Имеет место такой себе ассоциативный ряд.
      Да, удобство для умственно здоровых людей стоит на первом месте. Но когда ты выбираешь из брендов высшей категории (я вам тут не буду рассказывать про “мы не так богаты”), там удобство гарантировано. В таких случаях бренд это еще и стиль.
      К чему все это? Да к тому, что ничто не мешает мне покупать носки на менском рынке. Ну вот привык я - и хоть убей:)

    21. zaha

      Кстати, а какие менские бренды вы назовете?
      Менский сыр
      Остреч (вода, курорт, пофиг)
      Сыч (бренд, что вы мне не говорите)
      Менский зоопарк (недобренд)
      Бабкин (сука, бренд (с) ComedyClub)
      “Авангард” (колхоз, который знает все люди из этой отрасли)
      Mestov.net (ну это скорее респект Андрюхе)

      кто еще?
      в моем понимани бренд - это слово, которое вызывает устойчивые ассоциации и не имеет двух разных (приницпиально трактовок)

    22. vzhdanov

      Бренд имеет кучу трактовок.
      Оно-то понятно, но помимо всего прочего бренд - это 401-ый способ честно выкачать деньги из обывателя. Это среди маркетологов такая трактовка. Придумывают некую ценность, поднимают ее значимость и тут же впаривают тебе за цену с неслабой маржой.
      А то, что все производство находится в Азии - это правильно. Пусть заработают денег. Вот только хорошая фирма будет грамотно следить за выпускаемым качеством.

      Кстати, вот о Честном Маркетинге заметка: http://vzhdanov.livejournal.com/143588.html (это не будет считаться пиаром?).

    23. zaha

      2:Жданов
      Всегда рады новым читателям. Если ссылка по сути - никаких проблем.
      По теме: Вы ведь в курсе какие деньги вбухиваются в создание бренда, легенды вокруг него. И, конечно же, одно из определений маркетинга - создание бренда с минимизированными затратами.

    24. abc

      При виборі товару (матеріального чи якогось іншого роду), на мій погляд, найдоцільніше керуватися споживацькими якостями. Тобто визначитися наскільки повно та наскільки якісно будуть задоволені мої потреби. Але для цього потрібно добре розбиратися в даному питанні і мати досить повну інформацію про товар. Тут, до речі, можуть допомогти і експертні оцінки.
      Якщо визначитися таким чином не вдається, тоді задіються побічні оцінки. Як на мене, то оцінка по бренду – не найгірший варіант. Для прикладу, в Радянському Союзі оцінювали по здійснених затратах. І сьогодні, часом, намагаються отримати гроші за те, що довго і важко мучилися виготовляючи щось, що нікому і даром не потрібне.

    25. стас

      2abc
      Эх,собзные времена вспомнили. Небыло тогда понятия бренда. Адидас и тот в нецензурных частушках склоняли :) )

    26. Ivy_

      Кстати, искала книгу, и вот что нашла: http://petrovka.ua/?PW=16893&a=director
      Все эти бренды и есть сплошное потреблятство :)

    27. Sita

      SITA - чим не брендик? ;)

    28. vzhdanov

      2 zaha:

      Дык понятное дело. Брендинг, как еще одна ипостась аццкого маркетинга, дело сложное, но прибыльное. Тут брендеятелям главное - попасть по слабым точкам людей, и все - потребители на игле.
      Но с другой стороны - без него в нашем обществе нельзя. Развалится оно, потому как не достигло нужного уровня…

    29. professor Peredoz

      ” “Ти что, ета ж Бєнєтон!”, на що я зауважила, що у разі, коли “Бенетон” справжній, всі етикетки пришиті зередини і ніколи – ззовні, хіба що на шарфику таке не проходить.” Це не зовсім правда, а точніше - зовсім не правда :) , також “Бенетон” не є top brand, на прикладі автомобілів: Prada = Mersedes 600, Beneton = WV Golf.


    Додати коментар